Perioada de retur pentru orice produs Salterra care nu a fost desigilat din ambalajul original este de 15 zile. Dat fiind faptul ca fiecare dintre dumneavoastra doriti sa achizitionati un produs igienic, nefolosit de alt cumparator testarea saltelelor si topurilor de spuma se poate realiza fara desigilarea produsului, cu una din cele 2 folii de plastic nedeteriorata. Astfel, in aceasta perioada aveti posibilitatea sa verificati calitatea si confortul oferit de produsul achizitionat. Daca nu sunteti pe deplin multumiti, puteti solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
- Produsele sigilate furnizate de Salterra Distribution Group nu pot fi returnate nesigilate din motive de protectie a sanatatii si din motive de igiena conform art16 din OUG 34/2014.
Toate comenzile cu valoarea totala mai mare de 800 ron (tva inclus) beneficiaza de livrare gratuita in Bucuresti si in tara pentru toti clientii care pastreaza produsul achizitionat. Costul transportului este inclus in pretul produsului. In situatia in care doresti sa returnezi produsul, cheltuiala de transport ocazionata de livrarea produsului de la depozitul Salterra la tine acasa, se va scadea din valoarea achitata pentru produs. Costul de transport generat de aducerea produsului de acasa la depozitul Salterra va fi achitat de catre consumator.
Salterra Distribution Group isi rezerva dreptul a de refuza returul si implicit rambursarea valorii acestuia daca:
- Saltelele si topurile de saltea au fost desigilate total din ambalajul de plastic original care le acopera sau au fost deteriorate si murdarite ca urmare a manipularii incorecte a acestora. Testarea produsului se poate realiza fara desigilarea din plasticul care le protejeaza.
- Produsele returnate nu sunt insotite de toate actele primite (factura, chitanta, certificat de garantie, etc) si de numarul de retur.
- Nu pot fi returnate produsele care fac obiectul unor comenzi speciale: dimensiuni atipice, structura elastica speciala, husa speciala, textil de acoperire personalizat conform cerintelor clientului;
In cazul exceptional si de comun acord cu consumatorul, salteaua sau microsalteaua au fost desigilate si utilizate, pentru a putea fi returnate se va retine de 40% din valoarea produsului.
Produsele se vor returna la adresa:
Salterra Distribution Group SRL,
Str. Rudeni nr. 77, Chitila, jud. Ilfov
Persoana de contact: Alexandru Iosif 0749010120
Transportul produselor retur pana la depozitul Salterra va fi achitat de catre client. Produsele se vor returna doar in ambalajul original sigilat. Daca produsul returnat nu se afla in ambalajul original sigilat ne rezervam dreptul de a refuza produsul si implicit schimbarea produsului cu altul sau returnarea banilor.
Important: Nu pot fi returnate produsele care fac obiectul unei comenzi speciale: dimensiuni atipice, structura elastica speciala, husa speciala;
Distribuitor: SC SALTERRA DISTRIBUTION GROUP SRL, Str Emil Racovita, 35-39, Voluntari, Ilfov.
Ne puteti contacta prin telefon 021.207 00 24 sau prin e-mail: office@salterra.ro
Poti solicita:
RAMBURSAREA CONTRAVALORII ACESTUIA:
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen de 15 zile conform legislatiei in vigoare, insa fara desigilarea produsului. Termenul de rambursare a contravalorii acestuia este de 30 de zile de la data returnarii produsului. Cheltuiala de transport aferanta livrarii produsului la domiciliul consumatorului inclusa in pretul produsului se va deduce din suma achitata de consumator in cazul in care acesta renunta la achizitie. Deasemenea si comisioanele bancare se vor deduce din valoarea produsului si nu vor fi rambursate.
Costurile de livrare a saltelelor in cazul saltelelor returnate sunt urmatoarele, cost inclus in pretul de vanzare al produsului:
- Pentru Bucuresti costul de livrare pentru o saltea este de 215 lei
- Pentru tara costul de livrare pentru o saltea este de 450 lei
INLOCUIREA PRODUSULUI:
Daca produsul comandat nu iti ofera confortul dorit, poti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, doar daca testarea s-a realizat fara dezambalarea produsului din ambalajul original. Daca acesta se va inlocui cu un produs de o valoare mai mare, vei plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, vei primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de client.
Solicitarea de retur se face prin completarea formularului de Retur, in urma caruia vei primi un numar de retur RPS. Returnarea produsului se va realiza prin curierat rapid si este obligatorie prezentarea numarului RPS.
Pentru serviciile post vanzare si reclamatii te rugam sa contactezi departamentul de relatii cu clientii la numarul de telefon 021 207 00 20 sau prin e-mail la adresa office@salterra.ro;